Håpe da forsvinne, kjapt som faen..


God morgon kjente og ukjente. Står da bra te?

Da gjere da vertfall med meg! Eg hadde ein fortreffeleg kveld i går so eg e i godt humør idag! Da e godt med sånne kvelda og skal eg sei deg. Men lura på ka eg ska ta meg te i dag, rydda rommet? Eg har 2 daga te på meg te å gjera da før ferien e øve, fø eg ska på Fjellstveit på onsdag og da er ikkje håp på søndagskveld liksom, da e jo meg.

Som sagt, Fjellstveit på onsdag, satsa på eg ikkje blir skrøymd vekk av ein hjort eller to nedpå bakken der. Men eg er ikkje redd sånne, dei e jo 13 gonga meir redd meg enn eg e redd dei. Men eg må innrømma, at den gongen eg gjekk ned til Elisabeth, samme dagen som eg hadde sett hjortar, var eg redd, eg gjekk med hodelykt nedover, og har aldri vorte so glad for å sjå Elisabeth ved ein mørk skog ein mørk kveld.

Eg har vore uten sjokolade lenge eg no. Stolt.

Men eg lure på kor lenge eg skal liggja i senge utan å gjera noko spesielt, bortsett frå å sjå på Dr.Phil og snakka om .bat file med Magnus på msn, noko eg ikkje skjøna noko av forresten. Men eg blir liggjande ei stund te, men eg må ikkje liggja for lenge, fø når da blir mørkt so miste eg interessen av å rydda og surra, so då leggje eg meg i senge. Tru meg, eg snakke av erfaring. Men då snakkas me då.

2 thoughts on “Håpe da forsvinne, kjapt som faen..

Legg att eit svar

