Fram med skotsikre klede.


http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=548441

Dette visar at det ikkje er så veldig trygt her til lands lengre. Folk blir skotne av å be folk gå å stilla seg i kø, da seie jo litt i seg sjølv, eller kva?

Da er jo litt absurd at ein nesten bør ta på seg skotsikker vest kvar gong ein skal ned å kjøpa eit brød og ei avis. Noreg er ikkje det same landet som det eingong var, med alle demonstrasjonane og opptøyane som har vore dei siste mnd.

Men over til véret. No begynne da faktisk å bli varmt, snøen smelte fortare og fortare. Og eg kjenne sole varme når eg vakne om morgonen. HERLE følelse!!

Men uansett, da e herle å sitta på fjellet og berre nyta livet, høyra på katten sine sure tonar og sjå på Victor med domt blikk fordi han lagar rare lydar når han spelar data. I morgon skal eg altså på kontroll på haukeland, høyra om dei har noko interessant å koma med eller om da berre vert ein kjapp tur innom å helsa på. Satsa på da sista, so får eg kanskje tid til å gå litt rundt på ikea før eg stappe i meg kjøttbullur og reise heim igjen. Solveig skal køyra, ho er faktisk utrulig flink å køyra, og eg følar meg tryggare enn mammo når eg sit på med ho. Mammo er livredd.

Sees!

One thought on “Fram med skotsikre klede.

Legg att eit svar

