Knekt stol nær ein svart katt.


VÆREN (21. mars – 20. april)
Et dypere vennskap og kanskje kjærlighet kan springe ut av felles interesser. Du kan legge engasjement og energi i en organisasjon som representerer noe idealistisk. Et godt personlig nettverk kan komme til nytte, men det kan på sikt lønne seg å ikke trekke for store veksler på vennene sine.

Detta e altso månedshoroskopet mitt, eg lese horoskopet mitt, eg vil veta om da skjer noko spesielt med meg so eg bør tenka på. Eg vil veta om eg har noko å gle meg over, eller passa på. Eg veit innerst inne at da mest sannsynleg ikkje stemme, men eg må lesa da. Aller helst lese eg dagshoroskop, fø eg har ikkje hukommelse te å huska månedshoroskop som eg har lagt ut, her for væren.

Forresten, gratulera med dagen Johanna og Åsne, håpe de får ein flott dag!

Legg att eit svar

