Nydelege songar og ei syster som kan køyre bil.


http://www.youtube.com/watch?v=RJAA-Vy6GDw&feature=related

Ein som har laga ei coverlåt av Gary Jules´s Mad World. Eg har fått totalt dilla på den songen. Blir heilt avslappa med eingong eg høyre den. Og ja, eg veit eg har nevnt den før, men eg vil berre få fram at detta e ein heilt utrulig vakker song med nydeleg tekst.

Forresten, sjekk ut Vivan Sørmeland. Ho var med på Idol, da året Alex vann, søk på ho på youtube, ho har ei unik stemma so de berre må høyra, mange gongar gjedna.

Frå da eina til da andra. Eg, pappen og Solveig reiste til Bergen idag, for å sjekka om alt var i orden med hjertestartaren (icd) og sånn, og da var da jo. Gidda egentlig ikkje gå noko nærmare innpå alt da dar. Elle jo, då eg var på Fykse i februar, og sklei på akebrett, so greide jo Sindre så klart å kræsja og øydeleggja meg totalt. Og da hadde slått ut på hjertestartaren og eg hadde ein utruleg høg puls. Don´t blame me.

Og etter sjukehuset so suste me til Åsane og heiv oss fyst inn på Biltema og surra og såg om me fann noko kult. Eg fann kleshengara. So reiste me bort på IKEA, so surra meg og Solveig fann seg eit fint teppe te å ha på rommet, og da var alt for tungt te at ho sko greia å bæra. Me måtte jo sjølvsagt eta på IKEA og, siden da e so god mat der. Eg og pappen stappa i oss komle aka raspeballar og Solveig tok dei velkjende Kjøttbullane..

So no sit eg på fjellet og håpar på at da kjem nokon innpå msn sånn at eg kan spela minesveiper med nokon! Medan eg høyre på coverlåtar av diverse unge talentar på Youtube! Enjoy.

Ingrid.

3 thoughts on “Nydelege songar og ei syster som kan køyre bil.

Legg att eit svar

