Donald og Dolly.


Halla peeps.ingrid-og-evelyn Eg har funnet ut, ved å lesa på andre folk sine bloggar, at det vert keisamt å lesa dersom det ikkje er bilete, difor har eg slengt med eit bilete av meg og Evelyn, ei god venninna og syskjenbarn. I tillegg har ho bursdag i dag! 16 år, lovleg og greier. Eg er fantastisk glad i deg! Ha ein super dag! ❤

Ja, i dag sto eg opp 13.30, eg har ikkje ord for kor deilig da var. Eg sa før eg la meg at eg ikkje sko bli vekt eller noko, sånn at eg fekk sova skikkeleg ut. Eg sov so lenge fordi eg og Victor, min bror, låg å snakka og løyste sudoku te halv 3 i natt. Uansett. So eg stod altso opp, spaserte ned i stovo og logga meg på msn og sjekka om noko nytt hadde skjedd på facebook. So gjekk eg ut på badet og kledde på meg og sminka meg og når eg kom ut i stovo so sko me vistnok nedøve. Då var jo da greitt, me reiste ut på Europris og kjøpte noko lite so reiste me heim igjen. Greit nok.

Og i kveld folkens, so tenkte eg at eg sko veme Frida, og so viss Solveig kjem seg ned i frå Soldal før eg og Frida hoppe i sjøen, so reise me ut til ho! solveigfrida Frida til venstre og Solveig til høgre! Elzk på deko!! <33

One thought on “Donald og Dolly.

Legg att eit svar

