Detta blir eit keisamt innlegg.


Eg e trøytt, eg e sleten og eg vil sova. Allikavel har eg ikkje greid å tusla meg til sengs ratt endå.

Denna dagen har eg tilbragt på sofaen, butikken og hos Andrea! Lenge sio eg var hos ho og med ho åleina, men da va veldig kjekt!:) So i ti tide henta pappen meg so reiste me opp på fjellet igjen, eg, Victor, Espen og pappen. Pappen laga fyst grandisfullpakke til oss og etterpå pølse og potetstappa. So no er eg mett og god! I kveld, som alle andre dagar, har eg spelt minesveiper og høyrt på Michael Andrews på youtube!sol Eg vil ikkje sei at eg gledar meg til skulen igjen, men eg har på feelingen at når skulen begynne att so e da faktisk ikkje so lenge til skulen startar, ganske logisk igrunn. So, eg e KLAR! No manglar berre, sol, varme, bikini, bikinform, brunfarge, somarkle på høgt nivå, seine kveldar med verdens beste venar! 🙂

I frykt for å skriva altfor mykje dumt eller skriva noko som kan krenkje nokon, so trur eg faktisk at eg bør avslutta her. Hadde eigentleg tenkt å sei at eg skulle avslutta medan eg var på topp, men einaste toppen eg har vore på i da sista e her eg sitje no, på Fjellstveit. Ja, i måro reise eg ned på Vavoll igjen, dråpen meir sentralt og fare for å føla press for å tilbringa tid saman med andre folk. Grøss. Men da positiva e jo flatskjermen min då.

God natt!

2 thoughts on “Detta blir eit keisamt innlegg.

  1. Tonje seier:

    Oy, nå har du virkelig fått skrivedilla! Det er BRA! Jeg liker å gå inn på blogger der man er flinke til å skrive masse! 😀

  2. andreakgb seier:

    da bildet fekk eg sommarfølelse av !lengte ette sommar:) hehe

    btw, faren din henta deg kl 10:) hehe
    veldig kjekt å veme deg igjen, lenge sia!:) lenge sia du har vert her ja, .. hos mammo og».
    hehe

    press te å ve meir sosial» på vavoll ja hehehe. meir downtown «:P

Legg att eit svar

