Sweet child of mine


Tudelu igjen! Eg har verkeleg fått da for meg i dag eg. No sitte eg på rommet til Solveig, høyre på Mad World, igjen..Eg  har ete opp sjokoladen og sjokoladekjeksene, eg tok med meg nokon sitron(?)kjeks og, men eg fann fort ut at dei likte eg ikkje.

Eg gledar meg STORT til sommaren! Eg har liksom bestemt meg for at eg skal pussa opp rommet mitt her hjå pappen. Men me får sjå korleis det endar! Rommet i seg sjølv er ganske flott, men veggane og taket er øydelagt. Men eg har ei stor fin seng, som eigentleg ikkje er mi. Og ei lita seng som er mi, ein fin kommode og eit spegl over den. Eit klesskap og to småøydelagte vindu med nydelege kvite, nesten gjennomsikte  gardiner med rosemønster til! Eg likar rommet spesielt godt fordi eg kan laga mitt heilt eget preg på da, om eg verkeleg gidda! Eg har lyst på eit litt sånt, IKEA lignande rom, med rosa, kvite og lysegrøne detaljar. Då blir rommet akkurat sånn eg vil ha da! Og om sommaren so går da jo faktisk an å sova der, for då fryse eg ikkje i hjel!

No har eg greid å komme meg ned på Vavoll, etter mykje om og men, neidå.  No sit eg å ventar på Frida medan eg høyrer på Michael Andrews og pratar med diverse folk på msn!  Da kjem sikkert eit lite innlegg før eg leggje meg i kveld, tudelu!

One thought on “Sweet child of mine

Legg att eit svar

