Blåmåndag.


Då var mandagen her og starten på ei ny veka! Eg e eigentleg ganske klar for ei ny veka, e ganske oppegåande dei fyrste timane men etter da so blir eg heilt sleten og orkar veldig lite. So no e eg igrunn ganske klar for å leggja meg godt ned i senge med dataen på fanget og sjå på tv. Eg har fått strøket litt kle idag, litt sommarkjolar og sånn.

Bortsett frå da, idag fekk eg endeleg klipt håret mitt! 🙂 Blei mykje kortare og litt lugg! Veldig fornøygd, Hildegunn er svært flink til å klippa skal eg sei deg, spesielt til å vera lærling. So da blei lite skule idag.

I morgon har me norsk tentamen, sidemål, sakleg tekst. Blir spanande å sjå korleis det endar, eg greiar ikkje førebu meg til tekstar, eg gløymer alt før eg har fått tatt opp dataen eingong. For å sjå på saken frå ein annan vinkel, eg likar å skrive, og eg ser på det som ein stor fordel for meg å få skrive tekstar, spesielt saklege, sidan eg følar meg tryggast på skjønnlitterære tekstar. Temaet er noko med val eller noko.. Tips?

Ja, uansett! I kveld ska eg kobla ganske ut, om eg er flink nok so legg eg vekk dataen om ikkje so altfor lenge og berre ser på tv og håpar på at eg sovnar og tek tidleg kveld! Eg trur eg seiar at me får snakkas!

Legg ved ein link til eit innlegg om Rihanna og Chris.

Legg att eit svar

