Fokka drit..


Gratulera med dagen Runar! Og hei te deko andre 🙂

Idag folkens, har eg hatt norsk tentamen, sidemål, sakeleg tekst. Følte da gjekk bra, men kunne vel brukt meir tid på den.. Ja, sat i kantino å åt med Frida, Solveig, Sunniva og Mari.  ❤

So vart sko dei ha time, so då gjekk eg og Anne ned på kiwi og snopa og reiste me heim! Og no sete eg heima, ser på Ellen DeGeneres Show og kose meg. Eg må straks rydda noko kle inn i skapet, eller so havne da på golvet, igjen. Ja, no regne da! Eg blir blidare og blidar for kvar gong da regne, da betyr at snøen fere langt te h****E.

Idag derimot, skal eg som eg sa, rydda kle. So ska eg eta fiskakake, sjå på tv før eg tusle meg ned i Holmatun, fyst styremøte og so e da ope hus i holmatun. Frå 19.00. Uansett, idag har eg faktisk ikkje noko interessant å tilføya egentlig. So eg får fortsetta å rydda!:) Snakkas seinare i dag, kanskje.

Igjen, igjen, igjen, igjen.. Michael Andrews. You know u want to.

Og, deko ska få sjå eit bilde av meg og systo mi, Solveig, eg veit du berre må.ingrid3


8 thoughts on “Fokka drit..

Legg att eit svar

