Ikkje rør meg, helvete då.


I går var eg litt sånn sjokoladepuddingaktig. Men idag derimot! Eg er virkelig i drømmeland. Eg har høyrt på Kaizers Orchestra sidan eg stod opp og helledussen, eg har høyrt på liveopptak frå øya i fjor sommar, og eg e so pissed på da jævla viruset so gjorde sånn at eg daua. Men eg fekk jo møta Kaizers i haust då, DA va fint da, og Hellraizer er lika fin i verkelegheita som på bileta. Eg drøymer om at eg og pappen skal på festival denna sommaren eg, høyra på fantastiske band og nydeleg musikk. Eg har drømmar, skal ikkje sei noko på da. Men me bør nok ha noko pengar og då. Fy faen eg har lyst. Hellraizer e so nydeleg. Samma med The Jackal, Thunder, Mink, Killmaster og Omenthe-jackalgeir1omenmink1killmaster1thunder1

Og altso! Nytt utseende på bloggen, eg e aldeles ikkje fornøygd. Men eg får prøva meg fram og slekeins. Men no ska eg nyta tv litt og kosa meg !:) So me får nok snakkast og de får ha ein bra dag! ❤

One thought on “Ikkje rør meg, helvete då.

Legg att eit svar

