87 ting


Have fun. I didn´t.

1. HAR DU VÆRT FORLOVET?
Nei, har nok ikkje da du.

2. LENGSTE FORHOLD?
Nesten to år trur eg.
3. SISTE GAVE DU MOTTOK?
Vettu ka, da huske eg ikkje. Mammo kom inn med noken sko eg sku få idag :p

4. NOEN GANG MISTET EN TELEFON I GULVET?
Litt usikker på den. Har den limt fast til hande.. Elle, kanskje ein gong.

5. NÅR ER SISTE GANG DU TRENTE?
Aaaltfor lenge sio, men care..

6. TING DU BRUKER MYE PENGER PÅ?
Iogmed at eg ikkje har penga, so blir da vel, dei få gongane eg har penga, blad og is.

7. SISTE MAT DU SPISTE?
Par skjeve nett i stad..

8. FØRSTE TING DU LEGGER MERKE TIL VED DET MOTSATTE KJØNN?
Håret

9. EN FAVORITTSANG?
Atm, e da Die Polizei med Kaizers, helst live med stort publikum

10. HVOR BOR DU? Øystese, Vavoll

11. UNGDOMSSKOLE DU GÅR/ HAR GÅTT PÅ:
Øystese ungdomsskule

12. CELL PHONE SERVICE PROVIDER:

Netcom

13. FAVORITT- KJØPESENTER?
Shoppe igrunn sjeldan, men blir vel berre rundtom på diverse butikkar og senter.

14. LENGSTE JOBBEN DU HAR HATT?

Naf Kro og Camping. Altfor lenge.

15. EIER DU ET PAR TERNINGER?
Nope

16. TULLERINGER DU  FOLK?
Gjorde masse før vertfall, men e faktisk ikkje lenge sio sist :p


17. SISTE BRYLLUPP DU VAR I:

Tante og onkel for noken år sio.

18. DEN FØRSTE DU HADDE RINGT HVIS DU HADDE VUNNET ET LOTTERI:
Mammo eller Solveig trur eg.. og so pappen og anne

19. SISTE GANGEN DU SÅ DIN BESTE VENN?

Etter skulen

20. FAVORITT FASTFOOD RESTAURANT? McDonalds, e so billig. Og so har dei god is og milkshake.

21. STØRSTE LØGNEN DU NOEN GANG HAR HØRT?

Dei største e vel når eg lyge sjølv, f.eks at eg vann 36 000 på radiobingo

22. HVOR ER DITT FAVORITTSTED Å SPISE MED VENNER?
I stovo

23. KAN DU LAGE MAT?
Tru da eller ei, eg kan faktisk da.

24. HVORDAN SLAGS BIL KJØRER DU?
Eg køyre helst ikkje, noko so e best for alle partar, e passasjer forevah evah lissm.

25. BESTE KYSSER?
Sei da, eg syns no eg e jævla flink då.

26. SISTE GANG DU GRÅT?

Da e vel ikkje so altfor lenge sio vil eg tru

27. VONDESTE MAT:

Vondaste.. Nei, da veit eg ikkje. Eg syns kaviar e ekkelt 🙂 + cola

28. DET DU LIKER BEST VED DEG SELV ?

Mine pupper

29. DET DU LIKER MINST VED DEG SELV?

Magen og ræve

30. LENGSTE SKIFT DU HAR JOBBET ?

E vel ikkje lengre enn 8-9 timar vil eg tru

31. FAVORITTFILM?
Ser sjeldan film..

32. KAN DU SYNGE?
Aldeles ikkje

33. SISTE KONSERT DU VAR PÅ?
Fjor haust, kaizers med han far.

34. SISTE KLEM?
Sikkert Anne einlana gong :p

35. SISTE FILM DU LEIDE?
Da kan eg ikkje hugsa.

36. EN TING DU ALDRI FORLATER HUSET UTEN?

Kle, og mobil..

37. BÆRBAR ELLER STASJONÆR PC?
Slekeins liten bærbar ein

38. FAVORITTKOMIKER?
Lyngbø


39. RØYKER DU?

Ikkje faen, ekje dom heller.

40. SOVER DU MED ELLER UTEN KLÆR?

Trusa og tskjorta

41. HVEM SOVER MED DEG HVER NATT?

Bamsane mine

42. FUNGERER AVSTANDS- FORHOLD?

Har aldri prøvd

43. HVOR MANGE GANGER ER DU BLITT STOPPET AV POLITIET?

Ivertfall éin gong som eg huske, men stor sjangs for at da e fleire gongar.

44. PANNEKAKER ELLER FRENCH TOAST?

Pannekake.. elle, nei begge dele..

45.LIKERDUKAFFE?
Nei, sko ønskt eg gjor..


46. HVORDAN LIKER DU EGG?

Nett da drite eg i..

47. TROR DU PÅ ASTROLOGI?

Lese, men skjer aldri so.. nei


48. SISTE PERSON DU SNAKKER MED PÅ TELEFON?

Ho mor, noken må jo henta.

49. SISTE PERSON PÅ DIN TAPTE ANROP- LISTE?
Mammo

50. HVA SIER DEN NYESTE MELDINGEN PÅ MOBILEN DIN?

Eg e berre sjå naboen 🙂

51. ANTALL PUTER?

6 stk so eg ser no

52. HVA HAR DU PÅ DEG AKKURAT NÅ?

Sokka, tjukkelabba, joggebuksa, vic si tskjorta, jakka, trusa og bh.

53. VELG EN SANGTEKST, OG SKRIV TEKSTEN FRA OG MED FØRSTE VERS OG TIL REFRENGET ER FERDIG?

heilt til enden av november. eg ser svart røyk i bånn av eit stearinlys. da va da eg hørte.

54. HVA SLAGS SYLTETØY LIKER DU BEST?
Jordbær

55. KAN DU SPILLE BILJARD?
Sjølvsagt.

56. KAN DU SVØMME?
Ja, eg e flink og. Var vertfall.

57. FAVORITT-IS?
Eg vil ikkje uttala meg om da.

58. LIKER DU KART?
Elska da

59. FORTELL EN FAKTA OM DEG SELV:
Eg har hår på armane.

60. NOEN GANG VÆRT PÅ TEMA-FEST?
E faktisk ikkje sikker

61. HVA ER DIN FAVORITTSESONG?
Vaor og sumar

61. SISTE GANG DU LO AV NOE DUMT?

Afv stod på i stad, lo no av noken so tryna nett før dei sko hoppa i bassenget

62. NÅR VÅKNET DU OPP IDAG?
Kvart øve sju, Anne e ein jævla morgenfugl..

63. DET BESTE MED VINTEREN?

Eg kan ve inne, med grunn

64. SISTE GANG DU FIKK EN BOT ?

«Du har brutt loven, ingen har lov å vera så fine!» Nei, eg får ikkje bøte..

65. NAVN PÅ DITT FØRSTE KJÆLEDYR?

Zorro? Nei. Kasper? Ikkje veit eg.

66. SYNS DU PIRATER ER KULE ELLER OVERVURDERTE?

Fins jo ikkje då

67. HVA SKAL DU DENNE HELGEN?

Ikke en dritt, sova vertfall. Masse. Og eta is. Kanskje eg ska gå tur. Ska vertfall opp på Fjellstveit og slappa totalt av.

68. BURSDAG?

7.april. som betyr at eg e snart e lovleg! p.a.r.t.y ftw

69. HVA VIL DU BLI?

Journalist

70. ER DU PÅ BÆRBAR PC NÅ?

Korrekt

71. SMILER DU?

Koffø sko eg? Kjenne ein forkjølelse e rett øve gato..

72. SAVNER DU NOEN AKKURAT NÅ?

Da gjere eg..

73. HVIS DU KUNNE DRATT HVOR DU VILLE I VERDEN, HVOR?

London

74. GÅR DU PÅ UNGDOMSKOLEN?

Jepp, luckypiggen vettu. Tenkte eg sko bli ferdig der før eg begynte på noko nytt.

76. HVA ER FAVORITTNAVNET DITT?

Mitt eget vel, Ingrid.

77. HVILKE FARGER HAR BIKINIEN DIN?

Grøn. Men den e fø liten no, kjøpe ny te sumaren.

78. STARTER SKOLEÅRET DITT I AUGUST?

Ja.

79. VAR DU PÅ FERIE FORRIGE MÅNED?

Ferie og ferie. Nei.

80. NOEN GANG VÆRT PÅ CRUISE?

Cruise me in the ass.

81. HAR DU EN SØSTER?

Har so.

82. ER DU I OVER-ETASJEN?

Eg vil påstå da ja.

83. ER DU FORELSKET?

Nei, sko ønskt eg va da, men nei.

84. HAR DU NOEN GANG VÆRT PÅ SYKEHUSET , HVORFOR?

Eg dødde no, låg der eit par mnd, so dødde eg nesten igjen, endå ein månad.

85. SKULLE DU ØNSKE DU KUNNE SE EN SPESIELL AKKURAT NÅ?

Ja, vil helst ikkje nemna namn.

86. HVILKE SMYKKER HAR DU PÅ DEG NÅ?

Kem har sagt eg har smykke på meg?

87. HVA ER DET NESTE DU SKAL GJØRE ETTER DENNE LISTEN?

Pussa tennene og sova.

2 thoughts on “87 ting

Legg att eit svar

