i thought i could


N.E.R.D, Turbonegro, Kaizers Orchestra, My Bloody Valentine, Grinderman, Sonic Youth, Ane Brun, Sigur Ros, Raga Rockers, Iron & Wine, Ingrid Olava, We, Animal Alpha, The National, Thom Hell +++

Desse bandene og artistane pluss mange andre, gjekk eg glipp av på Øya 2008 5-9 august. Heilt ok for meg. Går bra med meg. Eg øveleve eg. Jepp, tar da igjen. Kaizers har eg allereie tatt igjen, men får aldri nok. Men Grinderman hadde vå jævla rått å få høyrt. Eg satsa på at eg får nok ein sjangse anten i år eller om eit par år. grinderman

One thought on “i thought i could

Legg att eit svar

