Skodda..


gjengen

Fotograf; Andrea K. G. Børve.
Frå venstre: Evelyn, meg, Anne-Cecilie og Therese
Åååh, DA va gode tide da!:) Huska me var hos meg på Fjellstveit om sumaren/hausten og da var varmt og fint og me var ute og tok bilde. Da er digg der oppe om sumaren. Bortsett frå møkinge og sånn då, kydna so går omkring og uttav helsike med flåge og insekt.
Sunshinesunshine. Kom til meg. Eg gjer alt for deg. BRUNFARGE. Helledussen. Eg vil vera neger igjen, eg vil få alle til å sjå dødsbleike igjen og eg vil eta is 24/7 igjen. Sommarkle; shorts, kjole, bikini, singlettar, tskjorte og badedrakt ftw. + alle desse sumarektivitetane då. is is is is.
teppe + ingrid + anne + sol + varme + gras + pollen + is = LYKKE
Og ja, idag har eg hatt engelsktentamen. Sånne eksamensgreie e vanskelig :(. Eg kjem te å stryka galant te sumaren, eller få ein dårleg karakter. Okei, heilt ærleg so gjekk da ikkje for gale. Men da var rare oppgåver og eg trur ikkje eg skjønte dei heilt. Men sånn, eg blei no ferdig i ellevetide elle noko. So sat me i gangen og venta, so henta mammo meg, anne og ask. Ette eg kom heim so har eg fått rydda rommet, da e alltid lika deilig, ettepå.
Men eg føle at eg bør fortsetta å sitta å ikkje gjera noko på dataen bortsett frå å sitta å surra på facebook og snakka med noken få på msn. Fø eg fryse eg. Litt, på armane ivertfall. Ein genser hadde gjort seg.

One thought on “Skodda..

Legg att eit svar

