Idun tomatketchup


ROCK ON, ekje da da dei seie?  Eg seie vertfall da no, i tillegg til god kveld! Eg har forflytta meg opp på fjellet/fjellstveit/melstveit igjen. Sete her i fred og ro med vic, sol og pappen, inntil den kviten katten so mjaue noke jævli te tide.. get used to it seie eg te meg sjølv.

Håpa at de har tatt deko tid til å lesa innlegget nedanfor, om Fritzl-sake. Eg har kopiert og limt inn frå wikipedia.no, og for å ve grei med deko so har eg ikkje lagt med eit bilete.

images Tenkte eg sko ta med noko so såg litt betre ut..

Men altso, eg sitte her ja, Solveig ska spela radiobingo og me 3 andre blir vel sitjande å ikkje gjera på ein dritt, kvarsin data. Kanskje pappen sette på ein film seinare, eg lura på å ta ein tidleg kveld. Kjeme kanskje eit innlegg seinare i kveld!

Legg att eit svar

