Frida Rykkje, loveable


Årh, eg e trøtt. Atm so bør eg leggja meg, men Frida vil at eg ska dedikera eit innlegg til ho. Og det skal eg, eg må berre kome på noko, noko interessant. I tillegg må eg finne mange stygge og nokon fine bileter av ho på face, då blir ho glad kan eg tenkja meg. She løvs me. Here we go.

Frida Rykkje, født 1.november 1994, som då vil seia at ho er skorpion. Frå vakre Rykkje,  der ho bur der saman med familien sin. Har ein far, ei mor og tre systre. Satans haug med venna og ein lika stor haug med småforelska gutar i baklomma.

Frida har eit utruleg stort talent innan dans, eg er utruleg stolt over ho. Eg veit at ho kjem til å verta kjend innan dette og imponera og inspirera mange yngre jenter, og gutar for den saks skuld. Noko anna ho er utruleg flink til, er å dumma seg ut blant folk. Så det å gå ute blant folk kan bli ein utfordrning om ein er redd for å skilje seg ut, men eg, for min del, har vendt meg til det. Og når Frida skal forklare noko, eller sei noko viktig, så hendar det at orda kjem ut i feil rekkefylgje, feil ord eller i fylgje med ein satans rap. Nei, eg berre tullar med dykk. Men ho pratar mykje feil, til glede for oss andre.

Ho er nesten lika altetande som meg når det gjeld venar, ho har mange vener, men ikkje berre på sin eigen alder. Ho har venar i dei fleste aldrar og er godt likt blant dei fleste. Ho kan vera litt irriterande til tider, men då er det berre å visa finger til ho eller noko, då byrjar ho å grine. Ho elskar meg, Solveig og Mari veldig høgt. Ho diggar å vera med oss og brukar mykje av tida si på oss. Til vår store glede. For om du masar nok på Frida så legg ho ut mykje sladder og interessant ting. Nei, eg meinar ikkje at ho fortel andre sine hemlegheitar og sånn, men at ho er lett å snakke med.

Ho er for øyeblikket singel. Overraskande nok. frida-pa-skiHer e ho altso på ski i Furedalen på fredag, saman med skulen. I stad viste ho meg eit blåmerke frå turen. Ikkje le av ho.

Uansett om ho e flink eller dårleg på ski, så har ho skills innan sminke og hår. Ikkje nok med da, ho har ein unik og vakker klesstil, skulle ønskt eg hadde kroppen hennas, ho kler alt!

frida-og-ingridHerremann so mange minne me har ilag. Spesielt alle speidarturane me har hatt ilag! På detta bilete so liggje me begge å søve, eg i fanget til Frida. Ho e stram i speidarskjorta.

2569_71418165840_546580840_1912001_3468519_nEin vanleg dag på Fykse. Sånn so skjer når ein tilbringe alt for mykje tid på Fykse. Men eg trur eg er klar til å trekke ein konklusjon om Frida. Ei herleg jenta på 14 år som eg har kjent i.. mange år, tilbrangt mange veker saman, ledd mykje, vore utruleg useriøse og gjort ingenting ilag 🙂 Eg elska deg FRIDA!! 😀 ❤

Bloggen til Frida.

3 thoughts on “Frida Rykkje, loveable

Legg att eit svar

