U find him charming?


God kveld. Detta har vore ein lang, men fin dag. Eg er dautrøytt, og har veldig lyst å trykka håve mitt ned på puta og trekka dyna godt opp under halsen, eller noko liknande.

Eg starta dagen min på Fjellstveit, der eg vakna til snjo, stygg våt snjo på fjellet. Eg vart lei meg. Sidan det er mangel på gardiner på Solveig sitt rom, stappa eg eit golvteppe inn i vindauga og fekk vekk lyset. Eg ville ikkje sjå ut, eg ville ikkje. Uansett, eg skrudde ovnen på fullt og drukna i senge. Etter ei stund fekk eg Mari og Frida opp. Interessant. Idag åt me opp den andre isboksen. Må jo bli kvitt dei..

Etter fjellet forsvant me ned til sivilasjonen. Heiv oss inn på rommet og.. ikkje gjorde noko. Låg og slaska i senge. Åt nudla gjorde me jammen meg og. Etter mykje om og men tusla me oss bort til Sunniva der ho og Solveig sat spente og venta på oss. Den eine sokken var meir våt enn den andre. Sunniva hadde akkurat rydda rommet, so ho kasta dei UT. Ho kasta tre par sokkar ut vindauga. Frekt. Me såg begge Fritt vilt filmane, norsk film er rimeleg dårleg, men Rolf Kristian Larsen er ein utruleg sjarmerande skodespelar frå Rogaland. Vakker dialekt og humoren stikke godt ut av tskjorta.

rolf-kristian-larsen

Og.. ja, eg sitte no her i senge. CSI : N.Y står på. Augelokkene blir tyngre og eg gler meg til å sova godt og lenge i morgon. Eg kryssar alt eg har for å få sol i morgon. Ellers skal eg halde meg inne i heile morgon, om eg ikkje får eit fristande tebod om å finna på noko spanande. Skyt ut folkens

Legg att eit svar

