Har du eksem? Prøv Dexem


Om eg seie at eg e trøytt,  blir du overraska då?

Eg e trøytt. Eg gleda meg utruleg mykje til å berre daffa i heile dag, sova, sitta med dataen, sjå på tv og nyta sole. Men trur de at dagen blei som eg håpa på? Nei, ikkje eg heller. Men den blei faktisk ikkje så galen. Eg vakna altso i elleve tida av mammo so vekte meg og sa eg måtte stå opp fordi eg sko til fysio snart. Eg vakna jo, eg var klar for å bli frisk eg. Eg spurte ho korti eg sko, nei.. da va ikkje før halv to. Men ho syns da va bra at eg va litt vaken. Eg blei sur. Men eg våkna jo eg.. Tven blei brukt før fysio. Før fysio fekk eg  melding om surpriseparty for to venninner. Litt surr om tid og stad, men da ordna seg.

Åh eg glede meg til å fortsetta hos fysio, når ho seie at ho ska gjera da ho kan for å fjerna håveverket, so har eg ikkje mykje til val. So eg ska til ho om eit par dagar igjen. Men altso, hjernen min går i surr i kveld so eg trur eg berre avsluttar her eg. Seesingrid-og-frida

Legg att eit svar

