han bare, og hun bare og de bare AH


Tudulu peeps! 🙂

Sorry, men no kjeme da ein kjip start på innlegget. Eg har hatt mattetentamen og da gjekk til ein viss plass.  No set eg i senge, Ellen DeGeneres slenge vitsa på tv og Solveig har akkurat vore her og øvd på ein engelsk muntleg framføring. Solveig var ein engel idag og henta meg på scooter sånn at eg slapp å gå heim, elsk på deg. For deko so ikkje bur i Kvam, Øystese, eg vakna opp til snø. Vekkarklokko stod på 06.55. Eg tok opp persiennene som vanleg, og hadde tenkt å stå opp og gå på badet. Men da var noko kvitt ute, og so smart so eg e, so tok da ikkje so altfor lang tid før eg skjønte at noko HELVETE hadde brøte ut i natt. Da hadde snødd. Ikkje nok med da!  Etter snøen, so kom regn !:D Eg like eigentleg regn eg, men ikkje akkurat ette snøen har kome. Då blir da som kjent slaps. Men, oppi alt detta negativa, finst da noko positivt. Snøen forsvinne forhåpentligvis til bursdagen min, som er 7.april. Midt i påsken.

Eg trur faktisk eg skal spara deko for ein forklaring på korleis matten gjekk.

Igår kveld var eg på Mary-Kay-party hjå Ann Helen 😉 Da var kosleg 🙂 Fekk skrubba og sminka oss, blei flotte då 😉 Var heima i ti tide og la meg litt ettepå 😉 Digg

Idaaag folkens! Har eg ikkje peiling på ka eg skal ta meg til.. I detta øyeblikket har eg akkurat sendt melding til Frida og spurt om ho ville opp her, vente spent på svaret 🙂

Forresten, dokumentar om monsteret Josef Fritzl på tv2 i kveld, reflektor 22.30

Once a week

Eg burde verkeleg bli flinkare å blogga om interessante ting, ting som folk bryr seg om. Men ikkje har eg peiling på mote eller sminke. Eg likar musikk, men eg får ikkje til å skriva noko særleg om da. Eg elskar mannfolk, de har sikkert sett nokon bilder på bloggen. Eg kan skriva lenge og mykje om nyheitssakar som er spanande. Ekle og syke verkelege historiar, kidnapping og mishandling. Eg blir lett forbanna så eg kan skriva hissige og forbanna setningar om sånn.

Versta av alt e at du kan bli drept over alt for tida. Skulen, bussen, kino, ut på byn, jobb og sjukehus. Tenk at du sitte på bussen, plutseleg reisar ein fyr seg to sete framfor deg opp. Drar opp ein liten pistol frå jakkelomma og byrjar å skyte laus for så å drepe seg sjølv. Da e svært lite trygt når du tenke deg om, ikkje trenge du tenka deg så godt om heller. Men da er ikkje sånn ein går å tenke på når ein skal ned på butikken, eg gjer ihvertfall ikkje da. Men da kan skje. Og da skjer, ofta.

Men eg blir ti gongar meir forbanna når vanlege folk, spesielt ungar blir mishandla av ukjente og altfor kjente mennesker. Eg skjønar da ikkje. Men eg har skrevet eit innlegg om Josef Fritzl for ei stund sida, der det står detaljert om det som han gjorde.

Herremann detta blei eit langt innlegg!

Runar blei lei seg når eg hadde eit bilete av han saman med ein tekst om Fritzl. So eg får faktisk skriva noken fine ord om han. Han e ein av dei fyksingane eg har lagt min elsk på. Berre at han ikkje bur på Fykse, men på Bjørke. Utruleg viktig. Han e ein kjekk, men dog frekk fyr. Han e utruleg lett å snakka med, og eg kan innrømma at eg har betrudd meg til han fleire gongar. Så han veit nok dråpen for mykje om meg. Men eg e no glad i denna fyren eg 🙂

Eg slenge eit bilete av Runar ut på bloggen eg, han e no søt e han 🙂runar

2 thoughts on “han bare, og hun bare og de bare AH

Legg att eit svar

