Jeg vil, jeg vil, men jeg får det faen meg aldri til!!


Jeg prøver igjen jeg, kanskje resultatet blir bedre denne gangen.

Idag, som alle andre dager, hadde jeg et håp om at jeg kanskje skulle tilbringe en hel kveld på Fykse. Men den utvalgte måtte på jobb i morgen og måtte ta en tidlig kveld. Så da endte jeg her da. Alene på sofaen. Min far og min bror sitter ved hver sin data og surrer. Min bror spiller helt sikkert WoW og min far leser nyheter på nett. I sted så vi Død Snø, et utrolig dårlig forsøk på å lage en skummel skrekkfilm. Jeg fulgte egentlig ikke med, men når jeg hørte min far og bror sitte å le under filmen, så sier det seg selv at filmen ikke var spesielt god. Nå har pappa satt på en annen film, eller det er vel heller en serie. Og jeg sitter bare her i sofaen jeg, lurer veldig på om jeg skal tusle meg opp i sengen, og bare ligge der. Med dataen på fanget, halvsove, høre på musikk eller katten som mjauer utenfor døren. Lange, irriterende lyder fra den hvite katten som er utrolig spesiell og heter Mosho. Nå som jeg kom innpå temaet, jeg har en melkerull liggende i sengen. De som kjenner meg vet at valget ikke blir så veldig vanskelig. Og de som kjenner meg veldig godt, vet at det tar sin tid før jeg i det hele tatt gidder å bevege meg ut av sofaen.

Jeg føler at alle holder på med noe spennende i kveld, finner på noe gøy med venner eller drikker seg dritings for å glemme noe vondt. Jeg holder på det siste. Jeg gleder meg til å drikke igjen, uansett om jeg er 15, uansett om jeg er ung. Jeg vet at jeg ikke har lov, jeg vet at jeg ikke bør. Men jeg savner det sosiale, for jeg er ikke den mest sosiale, jeg liker meg mest alene, men jeg har hørt at det er bra å komme seg ut en gang i blant. Jeg er utrolig mye alene, jeg skal ikke klage nå. Jeg klagde over det å være alene på sykehuset, men nå har jeg folk rundt meg som jeg kjenner. Men jeg liker meg selv, og jeg er jævla bra selskap om jeg skal få sagt det selv. Jeg er ikke den som inviterer til jentekvelder, gåturer eller kino. Og når jeg får tilbudet har jeg en dårlig vane til å si nei. Så sosial? Neitakk.. Når ingen klager, så driter jeg i det..

Ikkje spør koffø i helvete eg gidda å skriva på bokmål

One thought on “Jeg vil, jeg vil, men jeg får det faen meg aldri til!!

Legg att eit svar

