Spanande ferie..


  • Funnet igjen blant anna Beatles tskjorto mi og den blå bukso som eg trudde eg hadde mista.
  • Gleda meg over at eg har funnet dei igjen.
  • Hatt sovebesøk av Anne-Cecilie.
  • Prøvd å funnet ut kor veien ned til Rykkje gjekk.
  • Sett ein kul fugl.
  • Knust leirdue og teikna med gjenværande restar.
  • Gått tur åleina 😮
  • Gått tur med pappen.
  • Gått tur med Anne.
  • Sete å solt meg på skytebanen med Anne.
  • Hånge på banen med Anne, Andrea, Hannah, Marte og Tone.
  • Ete is, ein god del faktisk.
  • Hengt opp dissa.
  • Klaga over kor vondt eg har i håve.
  • Funne ut, for 53 gong, at da ikkje hjelpe med smertestillande.
  • Gleda meg max over at eg fekk Det Nye i posten! 😀
  • Ete sjokolade 😐
  • Rydda rom.
  • Sett De dødes tjern, film frå 1958.
  • Smilt av at Anne sovna unda filmen, to gonga, men nekta for da etterpå.
  • Hatt eit lite håp om å få vera med noken fyksinga.
  • Kjøpt lodd, men da einaste eg vann var eit show, Runar sko visa eit korttriks.
  • Kjøpt nye joggesko.
  • Prøvd dei nye joggeskodna.
  • Kost med den syke katten.
  • Høyrt på den syke katten som mjaue som faen om natte.

Ja.. Heilt sikkert meir og. Men eg hate å tenka. Eg har ikkje idé om ka eg ska i resten tå ferien.. Ende heilt sikkert opp med å gjera ingenting, kvar dag. Bortsett frå tirsdag og onsdag. Tirsdag har eg bursdag so då ska eg sei da te alle. Og onsdag har bestefar min bursdag. For øyeblikket sitte eg i senge og irritere meg over at Solveig fortsatt er på Soldal, for eg har lyst te Fykse. Og eg har lyst å sova. Men me får sjå ka so skjer. Sees

Legg att eit svar

