må ta vare på dei gamle tidene


maren-og-ingrid

Håhåhå. Detta e eit gammalt bilete. Dette er vel ein laurdag reknar eg med, sidan eg og Maren har kvarsin Kiwi pose. Om eg hugsar rett så ligg det vel litt snop i dei posane. Når eg og Maren skulle gå heim før, så hadde me ein tendens til å bruka satans lang tid. Me stoppa opp kvar gong me skulle sei noko interessant. Her ser da ut so eg skal forklara noko til Maren, da ser ihvertfall sånn ut på hendene mine og blikket til Maren. Deko unngår nok ikkje å sjå at Maren har posen i kjeften. Må nett få leggja med at da var ganske kos å reisa ned til Maren ette skulen, eta knekkebrød med nugatti på og drikka oboy. Desse tidene sakna eg.

Klikk her for å komma inn på bloggen til Maren!

One thought on “må ta vare på dei gamle tidene

  1. andreakgb seier:

    åå du glømte å nevna at eg var med !! eg tok da satans bilde med kjeften til maren limt i kiwi posen. a true kiwi lover ! haha

Legg att eit svar

