<3


Herremann, stemmo te Geir e so søt, og augene hans i begynnelsen! Eg veit rett å slett ikkje kor eg ska gjera tå meg. Denna videoen er heilt utruleg bra! Eg gler meg so ein liten unge til dvden frå Live @ Vega kjem i posten om eit par dagar! Om eg er heldig så havnar eg på Kaizers konsert i byn slutten av april og 😀

Geir i begynnelsen: «Da var det vinlotteri. Har alle kjøpt billett? *stille* Trekning? *stille* Neida… Mer bråk… *jubel*»

Konklusjon: Publikum vil ha:
Tørre vitser – Nei
Bråk – Ja

Om eg skulle fått eit epleptisk anfall, så skulle det definitivt ha vore til denne songen.. Eller ihvertfall ein av desse videoane.

Eller denna..

Eller kanskje denna?

Eg tenkte eg liksom sko sei at.. viss deko berre gidda å sjå ein so må da bli.. Eg greide ikkje bestemma meg. Men eg såg akkurat heile Die Polizei. Og herregud.. Eg har ikkje ord. Såg på slutten at Zahl var gjennomvåt på ryggen. Halvparten av bandet stod utan skjorta. Og tenk den deilige følelsen av at heile vega synge med på die polizei, heile forbanna vega. Alle står å synge og Kaizers står å nyte da på slutten. Tenk om eg hadde vore der då..

One thought on “<3

Legg att eit svar

