eg kan leve med det


Alle som like Kaizers Orchestra, altso, syntes da e eit bra band, bør virkelig sjå Viva La Vega! Live @ Vega. Da blei filma under ein konsert, Vega i København, 6. oktober 2005. Anbefalar den utruleg høgt. Ja, eg har då altso sete å sett/høyrt på den dvden i eit par, ok.. ein god del timar no. I tillegg har eg endå ikkje fått for meg at Geir må vera den vakraste personen på jord. Verdens skjønnaste dialekt og rå humor. Uansett, nok om han, for denna gong.

Alle e ute å finna på noko i ferien, henge med venna, står på ski, e på hytto og sånne ting. BLÆH. Eg gidde ikkje sånne ting eg.. Eg har eit fantastisk forhold til både senge og tv´n min, og eg er ikkje villig til å øydelegga da for sånne såkalla «aktive» og «sosiale» greier. Men omm da kjeme eit betre tebod, så kan eg kanskje vurdera å ta ein pause frå senge.

Eg rådar alle til å titta innom Verdas flottaste, eg har oppdatert og slengt ut ein haug med bileter av Geir. Eg er forelska, sånn på skikkelig liksom. Sees folkens 😉14893

One thought on “eg kan leve med det

  1. andreakgb seier:

    dei sosiale greiene» kan faktisk ve veldig kjekke av og til:) iallefall med dei beste vennane sine:)))

    vel god påske !:)<3

Legg att eit svar

