Å, som eg elskar påskeferie, meir spanande ferie finst ikkje..


God dag.. Beklagar for lite blogging. Men eg har ferie. Ikkje at eg brukar ferien på noko vetig eller noko som helst igrunn. Eg har sete inne og sett og høyrt på Kaizers lenge. Eg har funnet utruleg mange fine bileter av kaizers på nett. Eg er eigentleg på tusen rosa skyer eg om dagane. I går so gjorde eg faktisk noko anna enn å berre sitta inne framfor hannspree´n. Eg gjekk meg ein tur med Andrea og Cæsar, som då e hunden hennar. Gjekk oss ein liten tur, kjøpte oss ein is i halv elleve tida. Rimeleg fin og morosam tur 🙂

På måndag skal eg faktisk på kamp, på Osterøy trur eg. Øystese som skal spela. Eg har fått med meg Elisabeth, og eg gleda meg 😀 Håpa da blir ein digg dag! Blir kjekt å veme Elisabeth etter gamalt 😉

11477

One thought on “Å, som eg elskar påskeferie, meir spanande ferie finst ikkje..

  1. andreakgb seier:

    var ein kjekke og morsom og kaizers-fyllt tur i går! hehe:)))
    må repeterast. haha!:)

    eg like bilde av artista med gitar ! it´s cool &&& rockiN´.

Legg att eit svar

