Big words, big plans and very nice music.


God morgon alle deko so har stått opp! Idag vakna eg halv ti, av meg sjølv trur eg. Victor skulle på noko konfirmasjonsgreier på skulen klokka ti. Som den morgonfogelen eg er, vart eg no med nedover. Fann ut at eg måtte bevega meg litt avogtil eg og. Uansett, eg håpar verkeleg at det vert samla inn mykje pengar til Regine Stokke, slik at ho kan reisa til utlandet for å få behandling der. Ho fortener å få oppleva 18-årsdagen sin. Nei, eg hadde store planar om å skriva eit langt interessant blogginnlegg idag, men eg kan jo ikkje da når sole steike som den gjer idag! Ha ein super dag!

Tenkte eg skulle slenga med eit bilete til dykk, så de har noko å sjå på, drømma om og tenka på medan de sit ute i sola og nyt varmen. Bilete er forsåvidt ganske gammalt, det var på den tida eg hadde eit slekeins fint hår, som eg faktisk var fornøygd med, og som eg ikkje klipte og herja med når eg følte for det. I tillegg var eg dråpen slankare enn eg er no. Men veks ein, så veks ein!

n887060316_408633_9845

One thought on “Big words, big plans and very nice music.

Legg att eit svar

