nokon har det, andre finn det berre ikkje


Det er jo eigentleg rart for mykje meir trøytt ein blir av ein solfylt dag enn ein dag utan sol.  Eg har ihvertfall ein sånn dag idag, klokka er akkurat 19.00 i skrivande stund, og eg slit med å halde augo opne. Eg tek det som eit teikn på ein super dag. Øystese vann forresten 3-1 over Telavåg. Herleg stemning på tribunen, supportarar i alle aldrar! Attpåtil fekk eg pakke av verdensbestestorebror, ei ssk-tskjorta! Herleg pakke! Har den på meg akkurat no faktisk. Dråpen liten, men da ordna seg. Kva har ein singlettar til ? Fekk og eit Øystesesupportarskjerf av ho mor i dag og. So no er eg godt rusta til sesongen slår inn for fullt. Berre for å få det heilt klart, eg var aldeles ikkje misunneleg på dei som sat å naut ei kald ei unda kampen, til sumaren Ingrid, til sumaren. hpim7492No er klokka nokre minutt over sju og eg ventar på mat, Paperboys syng om einellerannan einsam dude på radioen. I timane framover har eg tenkt å gafla i meg noko mat, lesa litt i boka og kanskje sjå ein film. Trur det blir ein tidleg kveld i dag eg. Snakkast litt seinare!

One thought on “nokon har det, andre finn det berre ikkje

Legg att eit svar

