me tar da litt me ro me..


God ettermiddag godtfolk. Sole har faen meg vore her idag og. Og eg e trøytt.. Men grunnen til at eg skulle blogga idag var å sei at eg trur faktisk ikkje at eg gidda å blogga meir. Eg får ingen kommentarar eller tilbakemeldingar, og sjølv om eg har sagt at eg kun bloggar for meg sjølv, så er det faktisk kjekt med litt skryt avogtil. Så, bloggen kjem fortsatt til å vera tilgjengeleg for dykk, men nye innlegg kjem sjeldent. De får berre stikka hovudet innom, men ikkje håp for mykje :p

Sees folkens 🙂

6 thoughts on “me tar da litt me ro me..

  1. Eh alle har perioda når dai vurdere å slutta å bogga 😛 Mene eg har komme fram te at eg ikkje blogge for komentarane, men for å kunna sjå tebake på sainare 😉

  2. Sigbjørn seier:

    nai nai nai. bloggan din e ein av mine faste stopp på nettet, saman med face, VG og liverpool.no. Viss eg blir flinkare å kommentera, kan du fortsetta å ve flink å skriva då? 🙂

  3. Synd at du ikkje vik blogga meir. Syns da e kjekt å stikka innom deg og sjå ka du blogga. Me treffes vel når eg kjem til Øystese?
    Klemz!!

Legg att eit svar

