proud to be me


No ska eg vera heilt ærleg. Eg kan sei da 37 gongar, at eg ikkje skal blogga meir, men eg endar alltid opp med utruleg mange tankar i hovudet mitt som eg vrir og vendar på til det tyt ut øyra på meg eller endar opp som jævlig kjefting på syskjen eller foreldre. Eg føretrekk å skriva da ned eg. Sidan da har gått lang tid sidan eg har blogga, so har eg igrunn mykje på hjarta, men som eg har sagt fleire gongar, so får eg det ikkje ut på rett måte.

Men klaging ahead. Eg greie ikkje meir, eg vil ikkje gå på meir skule, eg vil ha eit friår, eg vil sova, eg vil ikkje ha eksamnar kvar dag, eg vil ikkje sitja inne i fint vér å gjera matte og eg vil ihvertfall ikkje stå opp 07.30 kvar forbanna morgon for å dra meg på skulen der eg sit inne i finavéret og klagar over hovudverket.

hadde du møtt nåken av desse folkene so hadde du kanskje ikkje stolt 100% på dei heila tide.. på rommet mitt har eg ein kul emo-bergensar, ein veldig kåt trønder, ein distrè sogning, ein lubben østlending å ein hyggelig men merkelig å folkesky østfold kar

Min kjekke kjære ven som er i militæret for tida, fortel meg om dei han delar rom med. Dei på rommet hans var einige med meg om at Sigbjørn burde stjela gassmasko han har med seg heim til meg! Tenk for ein fantastisk idé. Ei gassmaska, frå militæret, heim til meg. Ein dag Ingrid, ein dag. Eg gler meg allereie. SIGBJØRN <3<3 =D

I should, I should, I should, I should. Hell no.

  • Hypersensitiv mot sol?
  • Eksamnar. Idioti x 10
  • Skuledagar som startar før 09.30
  • Program utan humor eller meining.
  • Folk som tek seg sjølv så forbanna høgtideleg at det gjer vondt i augo.
  • Ballerinasko som ikkje taklar vinteren så godt som eg skulle ynskja.
  • Frisyrar som vel å ta kvelden når det minst passar

Ei forbanna overmadrass som ikkje ligg i ro, er ikkje verdt å bli kalla ei overmadrass.

Eg veit ikkje kva som fell meg inn, men noko er det.

16291Omen at a concert. Eg ynskjer meg ei sånn gassmaska. So no kryssar eg fingrane for at Sigbjørn stel med seg ei frå militæret 😉 Men eg tek kvelden. God natt!

3 thoughts on “proud to be me

  1. Skulen e nåke herk ! ;O Haha men me kjem te å aiga på eksamen so då går da fint.
    Eg so e so smart lurte på koffø han hadde mikrofon i auga, før Anne sa at da va på sio tå. SMART 😀 :O

  2. Sigbjørn seier:

    no e da neste so eg vurdere å finna ut kor masse eg må betala fø å erstatta ei gassmaska.. hehe.. so mykje skryt e ikkje kvardagskost, men da kjem godt med. mest elskverdige blogginnlegget nokon sinne! 😀

Legg att eit svar

