invitasjonsverktya


hpim7673hpim7677hpim7697hpim7666hpim7651God ettermiddag folkens! No liggje eg i senge å ser på tv, The Tyra Banks Show. Har akkurat lagt innpå nokon bileter frå dagen idag, nokon ristebileter og diverse. Har utruleg vakre vennar eg. Me tok forresten klasse og vennebileter i dag. Eg er ikkje fornøygd, men det er vel mindretal av dei som blir fornøygde. Tok vennebilete med firkløveren, Anne, Elise og Beth.

No er eg utruleg trøytt, om ein times tid skal me inn til Tante Aslaug å eta noko kaka, som om me ikkje har ete nok i helga! Seinare skal eg kanskje ein tur ned på banen og sjå på nokon gutar som trenar. Stramme karar, håpar me på. -akkurat no trudde eg da tordna-

Men, eg avsluttar her eg! Me snakkas, de får etterlysa om da e noke de vil eg skal blogga om!:)

2 thoughts on “invitasjonsverktya

Legg att eit svar

