slutt å øydelegg moroa..


God ettermiddag alle dykk som har veldig lite å gjera på og skal ta seg ei velfortjent helg om ikkje så lenge. Eg har hatt eksamen idag, skriftleg. Den fyrste av to skriftlege i norsk. Eg veit ikkje heilt korleis det gjekk. Trur faktisk eg skreiv litt for mykje, eg så var redd for at eg skulle skriva for lite, at eg ikkje kom på noko å skriva, men eg gjorde altså da. Uansett.

I helge skal eg opp på Fjellstveit, reise opp i 4tide. Tenkte eg skulle ned til Elisabeth å sjå ein film  i kveld;) Den gravide katten er litt merkeleg avogtil. Men det er vel igrunn litt normalt, det å vera hissig og trøytt, og svolten ikkje minst. Ja, laurdag vert det kamp på Øystese Stadion, heimakamp mot Nymark. MØT OPP! 🙂 

Og, eg bør få i meg noko mat. Men før eg lar meg sjølv leva vidare, slenge eg med eit bilete av Sigri 😉

HPIM7635

Legg att eit svar

