glødande materiale


No sit eg å les eit innlegg på vg.no, eit tåpleg eit. Arrangøren for vm i sandvolleyball har lyst å fly opp sand på preikestolen, i lysefjorden, for å ha spektakulær oppvisningskamp. Jodå, kunne jo vore interessant da. På Viva la Vega dvden, då Kaizers spelte der, so var da ganske mykje stress med å få opp utstyr, og no skal dei frakta 75 tonn sand opp? Uansett, lukka te.

prekDå var eg ferdig med skriftleg eksamen og eg har fri tirsdag og onsdag. Deilig, ei ekstra helg. Eg må få understreka at eg følte da gjekk veldig dårleg på eksamen, så om eg ikkje fortel dykk resultatet på nokon av dei, ikkje besvim av sjokk.

Og altso, idag kjøpte mammo Kvammagampen, den flotta russeavisa russen har her inne. Verdt å bruka pengar på, skal eg sei dykk. Eg trur faktisk ikkje eg skal gå innpå alle skrivefeila, men lov meg å ikkje irriter dykk for mykje.

Maren lurte på om eg ville veme å kjøpa is i stad. Eg sa nei.

Eg har eigentleg ikkje så mykje å seia, eg følte berre at eg måtte skriva eit innlegg idag. Blame the maid.

One thought on “glødande materiale

Legg att eit svar

