eg såg ein gul hund framfor huset til kongen den dagen eg skulle til tannlegen


Klokka 23.02, begynte eg å skriva på eit innlegg som eg ikkje har nokon idé om korleis det blir sjåande ut. Eg sitte å ser på privat praksis, undrar meg over kvifor ikkje eg er med i ein sånn serie, eg som er eit naturtalent. Som kjent, så har eg fantastiske skills innan skodespel. In my ass.

Eg har hatt fri frå skulen idag, og eg skal ha fri i måro. Veldig deilig, med tanke på at det skal vera sol. Skal vera.. Eg stolar ikkje på nokon slags vérmeldingar. Om eg skal gå innpå det, så stolar eg på veldig få. Sånn twohundredandfiftypercent liksom.

Og som eg reknar meg at alle veit, så har Kaizers Orchestra gjedd ut eit nytt album, kinda off the records. Ei samling med bandets og fansens favorittar som aldri har fått plass på nokon tidlegare album. Og denna samlinge har eg då sikra meg på vinyl! Om eg ikkje har verdens beste pappa så veit ikkje eg 😀

våre demoner

Privat praksis er ferdig. Eg har skifta over til tv3, og american pie står på. Det endar vel mest sannsynleg med at eg ser resten av filmen. Men idag kan vera dagen eg gjere eit vilt unntak, gjera noko eg aldri har gjort før og sjeldan kjem til å gjera igjen, setja på anten ein kaizers cd eller dvden, som eg ikkje har tatt utav sidan eg såg litt av den igår.

Eg har slekeins tendensar til å bli sitjande oppe lenge, berre fordi eg har fri i morgon. Men neste dag så visar det seg å vera ein dårleg idé, då eg får augo opp så har sola allereie vore oppe i mangfoldige timar og varma nokre litt kalde kroppar. Eg lura på om eg berre skal stella meg og gjera meg klar for å sove, slenga inni dvden og bli liggjande å høyra på den før eg sovnar. Høyres jo ut som ein fabelaktiv idé, ikkje sant?

HPIM7848

3 thoughts on “eg såg ein gul hund framfor huset til kongen den dagen eg skulle til tannlegen

  1. Sigbjørn seier:

    eg og vil ha da albumet. men då lyte eg kjøpa gammaldags platespelar.. 😛 soo da blir vel kanskje CD i tilfelle

Legg att eit svar

