Tenk Sven, kor godt det skal bli i himmelen..


Dieter Meyer Inst.

Legg meg inn på din avdeling
Legg meg inn på klinikken
Eg er sikker eg er gal
De tok i frå meg alt eg var
Legg meg inn, legg meg inn på klinikken

For eg får aldri tilbake alt det som var
Det blei som du fortalte
Alt blei som du sa
Nå ser du meg aldri igjen
og du var aldri min
men eg er for alltid din

Legg meg inn

Fortell verden eg er sjuk doktor
Du er min patron
La meg får stempel på Dieter Meyers Inst. og
legg meg inn

Eg har ingen kontroll på
om eg er våken eller sover
Reglement på reglement
å forholde seg til i håve
Der ser du sånn går det

Sjå kva det har blitt av meg
Ingen lenger kjenner meg
Få tilbake litt av meg
Alltid trø forsiktige steg
Eg er halv mann, og det bærer preg
Nå vil eg ha litt av deg

Du er min redning
Takk for din donasjon
Eg må bli lagt inn på Dieter Meyers Inst.

Legg meg inn på Dieter Meyer, baby

170

Slapp av me komme snart igjen
Du vett me får tilstrekkelig med stipend
Nå går eg inn som frivillig soldat
Når eg går ut har eg blitt far
Det var kveld og det blei dag og kveld igjen
Eg skreiv brev på brev men eg fekk aldri brev igjen
Et halvt år med skudd og åpne sår
Et halvt år. Herre Gud, tiå går så seint

Takk Gud for sanitetens personal
For de syr samen rekrutt og general
Dagen kom, eg venta på signal
Eg fekk min siste ordre i frå høgaste befal og han skreik
170 gå å sjå om det er klart
Nei general, la meg få sleppa general
Det er lett for deg å senda inn en frivillig soldat
men kven skal ta seg av min hustru og mitt barn?

170 er det klart, er det klart?
170 me vente på et svar!

Die Polizei

Det va seint
og eg var på vei fra Tyskland til Polen
De vil ha alt eg har hørt
og alt eg har sett

Die polizei, die polizei, die polizei
De vil ha alt eg har hørt, die polizei

Og det var blitt kjent
eg bar på et dokument av en sånn karakter
Som gjor at de tog meg inn og
spurte meg ut

Die polizei, die polizei, die polizei
De tog meg inn og spurte meg ut, die polizei

We know who you are
We know everything about you
And we know where you live
And we know where you live

Herr polizei, herr polizei,
du finne meg aldri igjen,
for eg har gått av stien,
Herr polizei

Og eg sprang
Gud vett kor eg sprang, men eg så ingenting
For alt eg vett sprang eg i ring,
men de klarte ikkje følga me(d)

Die polizei, die polizei, die polizei
De klarte ikkje følga me, die polizei

Min kvite russer

Månen er full i kveld
Den er like kvit og full som
meg og min bestevenn
Hvis eg hopper av min balkong
tar vinden i mot meg og min parasoll
For han gjer meg en drøm
Han gjer meg aldri mareritt
så husk å ikkje blås meg ensom
Blås med meg min kvite russer

Månen er full igjen
Den er like kvit og full som
meg og min bestevenn
Han snakker meg aldri i mot
Det har alltid vært oss to
Me har stabil kommunikasjon
For han gjer meg en drøm
Han gjer meg aldri mareritt
Så husk å ikkje blås meg ensom
Blås med meg min kvite russer

Månen er halv i kveld
men eg er like kvit og full likevel
For Margarita blei sjalu
så eg smakte litt på hu
For hu kan og gje meg en drøm
Hu ville aldri gitt meg mareritt
Så husk å ikkje blås meg ensom
Blås med meg min kvite russer

One thought on “Tenk Sven, kor godt det skal bli i himmelen..

Legg att eit svar

