Kjeda meeeeg..


Spørsmål:


Hvor høy er du?
Eg er 1.70 cm høg, sånn ca.

Har du kjæreste?
Nei, fri som fuglen.

Bor du aleine?
Bur saman med mammo, solveig og victor. Og hjå pappen i helgene.

Hva gjør du på fritiden?
Er som oftast med vener, ser fotball (h) og kosar meg generelt!

Favoritt farge- mat?
Favoritt fargen er grøn. Men mat, nei eg et nok da mesta. Det enkle er ofte det beste.

Hvilke blader liker du å lese?
Alt frå se&hør til cosmopolitan, detnye får eg i posten.

Hva liker du å se på tv?
Likar paradise hotel, spesielt den danske versjonen. Kjekke mannfolk. Og eg må innrømma at eg ser på Hotel Cæsar og Home and away. Dei dagane eg er heima frå skulen, ser eg på Ellen DeGeneres Show.

Hva er dine favoritt klesplagg?
Lette kjolar og joggebukser. Ikkje kombinert.

Kan du synge?
Nei, ikkje i da heila.

Og er du nartulig brun?
Ja, liggje nok i slekte ja.

Når begynte du å blogge?
Sumaren ´08 trur eg

Hvor kjøper du klær?
Cubus, hm ++

HPIM7795Kan ikkje vera perfekt heila tide eg heller, kan eg?

3 thoughts on “Kjeda meeeeg..

Legg att eit svar

