StaGGmentarar.


Okokok. Eg rekna med det er fleire av mine bekjenter som er ganske så lei av alt Kaizers maset mitt, men eg må skuffa dykk. Eg fortset så lenge det er noko å fortsetja med. Haha, liksom. Heile kroppen min yrar etter ferie no, lange dagar med varme og sol. Ikkje noko skule, lekser eller prøvar å tenkja på. Det er ikkje lenge til kroppen min, automatisk stillar seg i feriemodus. Merkeleg greier da. Eg syntes det er heilt idiotisk at me 10.klasse-elevar skal vera på skulen no dei siste vekene, dei dagane me ikkje har eksamen eller noko. Berre for å vere på skulen, alle merkar jo at lærarane strevar for å ha noko å gjere på. Det er forbanna idioti heila greio. Men ekje lenge igjen no, pust, pust.

Eg hatar dei dagane eg gløymer å smørje meg med solfaktor 40, fø då vert eg knallraud, og det gjere vondt, og det er ganske varmt. Men no skal eg få pappen med meg ut på tur, eller omvendt. Så me snakkas når eg har gått på trynet i skogen, og sit å syt over kor vondt eg har, medan eg et på ein sjokolade. Fekk du med deg den, Therese?

Me preikast! 😀

2 thoughts on “StaGGmentarar.

Legg att eit svar

