nokre bileter frå oslo


HPIM7988Visstfaen e da noken naboguta

HPIM8028På teknisk museum. Fotogene. Check.

HPIM8056Sleng meg langt vekk, me e faen meg flotte. Kjeda oss ikkje altso.

HPIM8147Elskepusane.

HPIM7978Eg veit ikkje heilt koffø ho e sånn, sorry.

HPIM7994Har null idé koffø ho e sånn heller..

HPIM8117Har mine augonblikk eg og..

HPIM8090HAHAHA. Ein heilt for jævlig kombinasjon.

HPIM8012rip Nils.

HPIM8141Opera. Zzzz…

HPIM8047Perfekt plass for å ta ein timeout.

HPIM8041Va no iallefall ikkje mykje som skulle til for å pleasa ho her..

HPIM8124For eit fantastisk bilete, for ein fantastisk dag..

HPIM8066Bra de sete i setene, og på dekans eigne plassar.

One thought on “nokre bileter frå oslo

Legg att eit svar

