don´t bite me, i´ll bite you


God eftermiddag. Eg har ferie eg no, og faen so keisamt det er. Ingenting å gjera på, dagane går seint og tvprogrammene vert berre kjedelegare. Uansett, eg skal prøva å sjå på det positiva. Eg har fri, mange andre er fortsatt på jobb og skule. Men ferie er ferie, og eg ville ikkje gått på skulen i staden for.

366821-2-1242335241132-n500

For augonblinket ligg/sit eg i senga mi og ser på That 70´s show, medan den eine kattungen ligg unda haka mi og søv. Naaw. No, snart, ein eller annan gong kjem mammo, tante Solfrid, tante Åsne og besto heim frå syden, wihu! Blir kosleg da! 🙂

psycho

Om eg ikkje har sagt det før, så seie eg det igjen, eg fekk 5 på muntleg eksamen.Og no skal eg snart ned i bygde å vera med Elisabeth før ho skal spela fotballkamp. Eg trur dei vinne, eller, eg håpe dei vinne. Trur motstandarane er veldig gode. Me får no sjå. Om de er heldige får de veta ka resultatet blei.

heile klassen

2 thoughts on “don´t bite me, i´ll bite you

  1. nei, fikk ikke tatt noen bilder. men skakke se bort ifra at se&hør tar noen snikbilder etterhvert altså. Dan Børge in my heart liksom

Legg att eit svar

