søkjar etter eit spanande liv!


For augonblikket; flogene irriterar meg grenselaust, eg ser top model og pratar med Elise og Frida på msn.

God kveld. Eg skal ikkje byrje å fortelje om kor keisam denne ferien har vore så langt. Idag sov eg til klokka 14. Frukost smakte, verkeleg. Eg og Anne gjekk oss ein liten tur med Tessa, hunden hennar. Og seinare var ho og Elise hjå meg og såg litt av ein film. Men den var heilt for jævlig kjedeleg.. Eg og Anne tusla sidan ned i bygde, der ingenting skjedde. Softisen smakte, men det var minimalt med liv.

Eg har det forsåvidt ganske bra for tida, heilt merkeleg. Ingenting spesielt har skjedd med meg, men eg har det berre ganske så bra. Alt virkar bra, og eg har sjølvtillitpå topp. Eller, ihvertfall over middels. Eg kjennar meg sjølv altfor godt, så eg veit at eg ikkje bør ha håpet for høgt oppe, og ihvertfall ikkje tru at eg får det til. Du veit, det.

Eg gjer meg, eg har ikkje meir å sei. Ingen spennande bileter å dele med dykk. Eg følte eg berre måtte blogga litt, har lite å gjera på med andre ord. Heihå.

Legg att eit svar

