Hansa


anne, elise, ingridBeautiful.

ingrid nPå bussen til/frå Oslo. Sjekk arret mitt då, fint eller? lol 🙂

syke faenBerre for å bevisa at eg ikkje tek meg sjølv så forbaska seriøst, om de ikkje har skjønt da enno.

ingrid og anne i actionFy fader for eit blinkskot. Catch the moment lissm. Herle.

lolJust dance. Eller gjer deg til.

Verda har bevist at no er det tid for nokon sjuke bileter ut på bloggen. Kan godt vera at eg har posta nokon av desse før, men skitt au. Kos dykk med bileta, og fortel meg gjerne kor fin eg er. Om du har lyst å fortelje kor stygg eg er, så versågod. Men då risikerar du at eg postar fleire sutreinnlegg om dagen, men det gjer vel deg ingenting, det er jo du som vel å gå inn på bloggen min.

6 thoughts on “Hansa

  1. Hehe, le så masse du vil, eg drite meg loddrett ut sjølv me og legga ut de bildene 😉 ..

    Nei, ingen smalahove på meg, lika da ikkje 😛
    Hmm, korleis ska eg forklara da 😛 .. Smalahove smake som litt «forverra» pinnakjøtt, men så seie eg forverra fordi eg ikkje like pinnakjøtt heller 😛
    Samelign da me pinnakjøtt e da de fleste seie 😛 ..

  2. I likhet med Jesus, Martin Luther King, Nelson Mandela og Mor Theresa har mitt liv fått et innhold av en høyere mening. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på min gode innflytelse!

Legg att eit svar

