kan ikkje hugsa alt heller.


No kjedar eg meg nok ein gong, så difor skal eg prøve å skrive eit innlegg om nesten ingenting. Skrive eit langt, mega langt, lengre enn langt, langt om lenge. Eg har ihvertfall fått det til før, det kan eg hugse. Men hvis eg seier korti og kor eg var når eg gjorde det, så kan dette innlegget faktisk bli litt interessant, så den sjangsen tek eg ikkje. Det tek si tid å skrive eit langt innlegg, men det burde ikkje vore så vanskeleg, fordi eg har ikkje hatt nokon problemar med å føre ein samtale om ingenting. Men det vert jo alltid noko anna når ein skal få det ned på papiret, om ein kan seia det sånn. Hvis eg byrjar å fortelje om kor keisamt dette er, vert dette eit interessant innlegg då? Eg tek ikkje sjangsen, ein veit aldri kva som kan skje. Eg gjer opp..

blablabla

Ein vakker dag, skal eg byrje å blogge om interessante ting, som verdspolitikk og sånne ting. Ting som folk faktisk bryr seg om. Det er vel ein grunn til at eg ikkje har så mange lesarar som eg skulle ynskje. I frykt for å framstå som eit dumt kinderegg, så må eg berre sei at eg ikkje har noko vettuge meiningar om viktige ting som de burde veta om.

Sånn som homfili, som eg følar alle bloggar om, har eg ikkje ei spesiell meining om. Trur eg ? Eg skjønar ikkje kvifor folk skal rakka ned på eller mobba dei som er homofile. Eg ergar meg, sjølvsagt, det blir spøka med, blant unge. «Jævla homo!», det er jo faktisk blitt eit skjellsord. Idioti, fy. «Jævla hetero», høyres ikkje fullt lika bra ut. Bra, vert det feil å sei. Det høyres ikkje lika gale ut, det er liksom ikkje gale å bli kalt det. Dei fleste er hetero. Det er det normale, alle som ikkje er det, er unormale og burde bli utestengt, er det sånn det skal vera? Ein skulle nesten trudd at homofili hadde vorten meir akseptert no dei seinaste åra, men det er nesten motsatt. Eller, no pratar eg mest om dei unge. Det er idioti at småungar brukar homo som skjellsord. -gjekk faktisk an å snakka om detta ja..

homofiliFor gale, meinar du?

2 thoughts on “kan ikkje hugsa alt heller.

Legg att eit svar

