those rainy days, are not so sad..


Kveldings alle sammen. Formiddagen i dag var veldig usikker, da skya til, skyene forsvann, vinden kom, vinden forsvann. Til slutt så bestemte eg og mammo oss for at me skulle inn i fjøro å slappa av. Eg låg sikkert uti vatnet i tre kvarter og plaska på madrasso mi, heilt åleina vel å merka. No er da faen meg på tide at deko andre får ræve dekans ut i da jævla vatnet! Da er faktisk ikkje so jævla kaldt! Uansett, rundt 16.00 reiste me heim. Eg har sett litt på tv siden eg kom heim, men eg har stort sett sove.

stor-12019

Forresten, 09.37 fekk eg telefon frå ei dama så ville ha meg på akupunktur på torsdag! Eg er jekla spent på om da fungere! Detta har eg vel venta på i vel eit år no.

aku1Sí. Eg er så hårete. Neidå, på torsdag vert det fyrste gongen eg skal prøve akupunktur. Healing og fysioterapi er prøvd..

I morgon klokka 08.00, eller noko, reis eg og mammo til Voss. Litt tidle seie du? Altfor tidle seie eg. Har time klokko 10.00. Huur morrrroo. Satsa på at eg regnet pøsa ned både fram og tilbake. Kryssar óg fingrane for at sola kjem tilbake innan eg skal ut på Rykkje for å grille med nokon i klassen. Om eg følar for det, så kanskje eg ska bada. Eg kjenner meg sjølv, så eg er ganske sikker på at eg kjem til å bade.

Detta blir berre eit teit innlegg. Eg skrive jekla dårle idag har eg merka. No ska da faen meg bli godt med ein time på paradise hotel. Gleager ordnar alt han. Sodaso. Siden eg har servert vakre bileter på gullfat idag, so seier eg godnatt godtfolk.

One thought on “those rainy days, are not so sad..

  1. Håpe da blir knall sol eg, so må du sitta i bil ein halv dag! Hadde vore fantastisk. Hoho! Jadå, ska komma meg uti vatnet eg og snart, frista, men har for liten bikini! Ikkje so kjekt å visa seg då :p Uansett, eg trur du har so hårete bein eg. Og eg lika da!

Legg att eit svar

