fuktighetskrem


God kveld. Beklagar for lite blogging. KØDDA. Eg drite i deko alle sammen. Neidå. Men eg beklagar meg ikkje for lite blogging når véret er som det er for augonblikket. Er jo faktisk, nesten, snart lika varmt som syden. Det er faktisk lika varmt som i syden. Faktisk kult. Eg har ingenting å sei, eg er heilt tom. Rimeleg tom person eg. Idag har eg vore å bada, surprised? Og, so har eg vore ein liten tur hjå Maria. Med Maren, Miriam, Olaf (flaffo) og Sindre. kjæmpe graie. Eg er noko seig idag eg om eg skal få seie det sjølv.

Men no skal eg seie dykk ein fin ting. Eg har fått feriepengar. Hadde ikkje tenkt over det eg, før Maren nevnte det for meg. Passar meg rimeleg bra. Slepp eg stjele pengar frå ho mor. Neidå mammaa, tar ikkje pengar frå deg. Ogogog, eg er blitt neger allereie. Eller, om eg skal sei det på ein litt finare måte: eg er blitt meget brun. Versta er at me berre er i juni endå. Eg er svart eg, når me skal på slektstreff i august. Faen, detta blir eit keisamt innlegg. Eg gidde ikkje meir. Jo, vent. Igår var eg å kveldsbada. Da var godt. Var fyrst i øystese å sjekka trøkket, der var da berre KALDT. Reiste inn på Laupsa, og der var da, som forventa, meget mykje varmare. Eg og Wenche er forresten ville! Vil helst ikkje gå nærmare inn på da.

Eg gidde ikkje, deko er kjedelege. Hada, kåre på låret med tyttebær i håret.

2 thoughts on “fuktighetskrem

Legg att eit svar

