Drøy og effektiv.


13.juli 00813.juli 04313.juli 046No om sumaren, burde det igrunn vera lettare å fanga inspirasjon. Men slekeins fungerar det vistnok ikkje her i garden.

  • vore i bursdag
  • vaska bil
  • barnebarna til naboen har vore å sett på kattane
  • regnet har hølja ned
  • funnet ut at me skal til sandnes i morgon tidleg
  • pakkiiing pågår
  • vasking av kle
  • andré kom opp å laga kveldsmat til familien og me hadde eit heilt normalt måltid

Kom igjen Ingrid!! Du kan betre enn detta. Du har inspirasjon du, du som sit å filosoferar over livet støtt og stadig, du som stillar spørsmål over alt og ingenting. Eller.. Eg er ihvertfall blitt stempla som kverulant. Stemmar igrunn ganske bra, eller? Eg har lyst å sei at dei fleste likar vel å krangle? Men det er vel feil. Eg likar ikkje å krangle, men eg syntes det er på sin plass at ein seier ete istaden for åte. Stavefeil som er så openlyste at sjølv dei treigaste heng med, ergar eg meg spesielt over. Men når ein skriv apelsin, så vert eg irritert. Men skriv ein apelisn, går det meir på kva ein gidd og ikkje, skjønar du? Jadajada, eg har mine feil eg og. Men eg likar ikkje å pirke på meg sjølv, kor dumt blir ikkje det? På wikipedia.no, står det at ein kverulant er ein person som likar å krangle. Verste av alt var at eg, heilt fram til idag, trudde at ein skreiv kverrulant. Med to r-ar i staden for ein, altso. Dette blei innvikla. Nokon som har noko innspel? Nokon som vil diskutera?

ALTSO. I morgon tidleg reisar me altso til Sandnes. Eg, mammo, Victor og Solveig. Biltur. Overnatting til onsdag. Sandnes ja, eg har ikkje vore der på mange år. Hugsar eigentleg ingenting. Bortsett frå Havanna Badeland. Lol.

Lika å køyra bil eg, har eg merka. Eller, det gjer meg ingenting. Lite stress å køyra til Voss, og det er berre kos med ein liten tur til Bergen. Ehm, som passasjer, vel og merka. Og no skal me på ein tur til Sandnes i eit par dagar. I byrjinga av august skal me køyra til nordnorge, nærare bestemt Hillesøy. Eg er meget spent, både til bilturen gjennom heile Noreg, og til sjølve slektstreffet. Bubil ruler.

Og med bubil so trur eg at eg rundar av. Eg sjå paradise hotel, eg lyt óg sjå paradise hotel før eg pakkar siste rest og tek kvelden. Kos dykk desse dagane de ikkje høyrar frå meg. Veit de kjem til å sakne meg. No, kveruler med meg. Eh?


3 thoughts on “Drøy og effektiv.

  1. 😉

    Eg skal heim kvaar helg! Du må sjå hefte eg fekk, der står da ka daga eg har fri, skal sei deg at det ikkje er få! 😀

    Jaa! Eg glede meg allerede 🙂

    Kjem te å savna deg og. 10 år, 10 herlege år! nei, no virka da ut som eg sku sei hada for godt 😛

    Kosa deko på tur! me ska te Danmark på bursdagen min =/ 😛

    • Ingrid Tjosaas seier:

      Åh, digg! Åneidu, da ska aldri bli noko hada for godt! Får vera måte på!:p Da ska bli endele meir enn ti år! Danmark ja, da hørtes digg ut! Eg e no uansett ikkje heima då :p hoho..

Legg att eit svar

