eg overvurderte deg


13.juli 00413.juli 00513.juli 01013.juli 01813.juli 02213.juli 04713.juli 05113.juli 061Jeei, min dag i går. Fyrst var eg med Elisabeth og Maren, me åt jordbær, som forresten var ganske ekle. Deretter var me med Kjelli og Vidar litt. So møtte me på Wenche og Rune, og kom fram te at me skulle til byn på kino! Endeleg fekk eg sett Istid 3! Den var betre enn forventa. Og idag, vakna eg klokka 1400. Og eg har null idé kva eg skal fylle dagen med. Einaste eg veit eg skal, er å sjå haa, spenning. Tour de France er ferdig! På tide. Uansett..

No nærmar det seg slektstreff! Eg glede meg! 😀 Kjeme sikkert eit nytt innlegg når eg har fått tatt noken bileter 🙂

One thought on “eg overvurderte deg

Legg att eit svar

