eg ve ha deg, babe


seriøst eller useriøst innlegg? ei/ein (?) blanding tenkje eg

Elisabeth hadde svært lyst at eg skulle skrive mitt fyrste og siste innlegg om Øystese Fotball. Når det kjem til fotball, så er eg verken ein ekspert eller ein idiot. Eller.. Eg får iallefall ikkje til å skrive om det. Eller.. No byrjar snart fotball-sesongen, og eg gleda meg stort! Men det skulle jo vera på sin plass at fyrste kampen byrjar medan eg er på ferie! Eg og Elisabeth lura litt på kva skjorter me skal kjøpa, kven sitt tal og namn me skal trykkja på ryggen. Vera stolte av å bera på kvar kamp me reisar på.

Uansett.. Sola har faen meg teke seg ein ufortjent pause! No saknar eg, m/fleire at sola er her å varmar oss. Eg saknar å liggje på Laupsa, fifx2 og bading til tusen! Men eg klagar ikkje. Eg storkosar meg, uansett eg. Fredag so var eg hjå Frida å bada! Etterlengta, men svært godt. Eg må beklaga meg, eg orkar ikkje blogge meir. Bileter får de heller ikkje. Kanskje ein annan dag, når eg ikkje er dårleg og trøytt.

4 thoughts on “eg ve ha deg, babe

  1. SV; Ja, man vil virkelig finne tilbake til senga da, gitt. Fnis 😀

    Men som du skriver, noen dager er det greit å ikke blogge 😉

Legg att eit svar

