Originalt..


Uansett om véret er stygt og det er ingenting å gjere på, har eg ingenting å koma med. Eg fekk det til på haukeland, meen nei. Eg kan iallefall gje det eit forsøk. Idag har eg vore med Anne og spelt badminton, men me er ikkje flinke i det heile, så me ga oss på tap/topp. Om ei veke ganske så nøyaktig, er me på vei nordover. I to veker skal me vera vekke, om eg ikkje har sagt det før.

26.juli 001Eg bør byrja med å skrive ei liste for kva eg skal ha med meg på tur, uansett om eg er ein gamal speidar, har eg aldri vore på ein to vekers bubiltur nordover før. Eg får prøva, kan no ikkje vera så altfor vanskeleg?

26.juli 036Årh, eg hatar dei dagane då eg har ingenting å gjera på. Vaknar rundt 12, et ikkje frukost før halv 2. Sit med dataen å surrar, ser på tv. Ganske keisame. Idag har eg prøvd å rydda rommet, Elisabeth (vetlasysto til Anne) har sete i senge mi å sett på tv medan eg haldt på. Rydding gjekk treigt, og eg er ikkje ferdig enno. Eg har endeleg (!) fått alle 4 klassebiletene opp på veggen! Vaska kle, hengt dei opp, tatt dei ned og bretta dei, har eg óg gjort. No gidd eg ikkje skrive meir. Have fun.

Legg att eit svar

