masmasmas


Jeg gadd virkelig ikke å skrive dette i forrige innlegg, da fikk jeg bare følelsen av at det ble et rotete innlegg. Som du kanskje har forstått, har jeg valgt å skrive dette innlegget på bokmål, jeg hater det, men jeg må bare prøve. Pakkingen min går det ganske så bra med. Kjoler, jakker og sånn, er klare til å henges i skapet i bobilen. Jeg har funnet fram finskoa, men jeg sliter fortsatt med hva andre sko jeg skal drasse med. Joggesko, gladiatorsandalene, slippersene og et par ballerinasko. Satser på det er bra. Altfor mye klær, tror jeg. Men vi skal jo tross alt være borte i to uker, en trenger litt klær da. Musikk har jeg klart, pappa skal vel brenne noen cder. Jeg fikk faktisk Det Nye i posten idag, kunne ikke passet bedre. Jeg kjøpte meg en søt liten veske på lindex i går, slik en miljøvennlig en. Passer meg bra, eller.. det passer bra til alt undetøy, sokker og belter og sånn. I veska kan jeg ha blad, musikk, mobil, kryssord og sånne ting som jeg trenger lett tilgang til. Jeg må huske å ta med meg en pute! Det er jo 4 senger i bobilen, men jeg tror jeg holder meg til setene jeg. Blir vel sittende å ta finfine bilder av mine særs spesielle lillebror. Herregud, som jeg gleder meg. Siste innlegget fra meg, kommer vel på lørdag eller noe. Kanskje det siste på to uker, om ikke jeg låner en data hos slektninger i Tromsø. Vi skal bo i en hage, faktisk. Jeg liker bildeløse innlegg, gjør du? Men nå er det paradise hotel, og jeg må hente meg litt chips og noe vann! Snakkes.

Legg att eit svar

