i said good day


Kva skal ein sei? Idag hadde eg fyrste dag på skulen. På gymnaset. Rart å faktisk vere med på skulestart, for ein gongs skuld. Men, dagen var jo vellukka. Morosam. Nei, ikkje morosam. Heilt ok. Eg fekk ein heilt grei klasse. Minste klasse. Retard-klassen. Kom i klasse med ein del av dei eg har gått ilag med i 10 år, sikkert heilt ok da. Kjem nok til å henge mest med Evelyn, trur eg. Herleg jenta! Kjem til å sakne alle dei som går på andre skular og dei som har flytta vekk. Ååe!! Men, eg gler meg til både turen me skal på i neste veka og til detta skuleåret. Turen til hamlagrø blir cool. Tippe me. Trur me. Håpe me. Eller eg. Nei, detta var keisamt. Home and away!

Fest 15.august 100

2 thoughts on “i said good day

  1. Skal skulen din på tur allerede? :-O Me ska sikkert venta eit halvt år før da skjer noko me. Masse nye folk iklassen og eller? Bra da blei ein velukka start denna gongen 🙂

Legg att eit svar

