guess what?


OMFG!! Eg har lissm ikkje blogga på lenge no! Tenke deko saknar meg! Åherreguud. Eg har glømt å svart på alle kommentarane! Eg ditche bursdagen eg skal i kveld! Eg skal svare på dei, eg lovar. De lesarar betyr ALT for meg! Uten deko hadde ikkje denna bloggen vore i live! De ana ikkje, men eg huksar inn pengar frå alle kantar! Sponsorar og sånn veit de! Reknar med de alle veit kva det handlar om. Men no skal eg på møte med tv2, angåande eit intervju på god morgen norge på tirsdag! ❤ tudulu

edit!: da va ein kødd.. deko e lettlurte.

3 thoughts on “guess what?

Legg att eit svar

