sweet home


Det ein gong så perfekte livet mitt, vart brått så mykje betre då eg fekk ny data. På den var det brukbar lyd, og det treng eg. Eg har ikkje mykje å tilføye til noko som helst idag. Eg har ikkje eit innhaldsrikt liv. Eg har berre lyst på haust no,. Eg vil ha lyn og torden. Eg vil ha storm, vind i alle trær utanfor. Kakao, ofta. Nei, eg har ingenting å seia. Nei, eg har faktisk ingenting å seia. Bortsett frå at eg IKKJE har lyst på skulen i morgon. Eg veit ikkje kva eg skal gå i heller. Eg er jo vorten vaksen. Eg vil vera liten igjen!! Stjel nokre bileter frå Anne-Cecilie eg. Verdas beste!

DSC00883DSC00781

One thought on “sweet home

Legg att eit svar

